Logo Polskiego Radia
Print

Abonament w internecie

PR dla Zagranicy
Katarzyna Gizińska 06.06.2012 15:12
Poczta Polska chce zwiększyć ściągalność abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Zapewnił o tym w Programie Pierwszym Polskiego Radia członek zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas. Usprawnienia dotyczą między innymi ewidencjonowania i rejestrowania odbiorników oraz dokonywania opłat abonamentowych. Zamiast tradycyjnej książeczki abonamentowej, wpłat można dokonywać przez internet.

Poczta Polska chce też uświadomić zarówno indywidualnym odbiorcom, jak i firmom, że płacenie abonamentu jest obowiązkowe - mówi Janusz Wojtas. Monity mają dotyczyć między innymi hoteli i restauracji. Ponadto na nowych osiedlach będzie prowadzona mailingowa i ulotkowa akcja informująca o obowiązku rejestracji odbiorników.

Poczta Polska monitoruje też zaległości w spłacaniu abonamentu, wysyła upomnienia, a w skrajnym przypadku - polecenia ściągnięcia należności do urzędu Skarbowego. Janusz Wojtas przyznał też, że Poczta Polska pobiera 6 procent zysków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Tłumaczył, że dla jego firmy ściąganie abonamentu jest działalnością biznesową.

IAR/kg

Print
Copyright © Polskie Radio S.A O nas Kontakt