Logo Polskiego Radia
Print

Amerykańska kampania na finiszu

PR dla Zagranicy
Michał Strzałkowski 04.11.2012 14:58
"Obama nie spełnił obietnic", "Romneyowi nie można zaufać” - takie argumenty padają w ostatnich dniach.
źr. www.polskieradio.pl

"Obama nie spełnił obietnic", "Romneyowi nie można zaufać” - takie argumenty padają w ostatnich dniach amerykańskiej kampanii wyborczej. Mitt Romney i Baracka Obama na wiecach mobilizują swoich zwolenników do udziału w głosowaniu.
Ohio, Wirginia, Iowa, Wisconsin, Colorado - w tych stanach koncentruje się amerykańska kampania wyborcza. Mitta Romneya wspiera na wiecach Kid Rock oraz piosenkarze country, Baracka Oabme takie gwiazdy jak Bruce Springsteen, Katy Perry i Dave Matthews.
Jednak to nie piosenkarze, ale kandydaci przyciągają dziesiątki tysięcy osób na wiece. "Możecie nie zgadzać się z każdą moją decyzją. Michelle nie zawsze się ze mną zgadza. Ale znacie mnie i wiecie, że mówię prawdę"- mówił Barack Obama zwracając uwagę, że jego rywal manipuluje faktami i nie przedstawia szczegółów swego planu.
Z kolei Mitt Romney przekonuje, że obecny prezydent nie spełnił obietnic sprzed 4 lat. "Obiecywał, że obniży koszty ubezpieczenia zdrowotnego o 2,5 tysiąca dolarów na rodzinę. Czy ktokolwiek z was płaci mniej?"- pytał.
Ogólnokrajowe sondaże pokazują bardzo wyrównany wyścig. Jednak w stanach, które przesądzą o wyniku wyborów, to Barack Obama ma niedużą, ale stałą przewagę nad Mittem Romneyem.

IAR/MS

Print
Copyright © Polskie Radio S.A O nas Kontakt